2010. november 2., kedd

rohadtul unatkozom. -._.- (usagi-chichi chibi smiley)

nacséé.

Hátőő, már szünetvan. eddig dögunaloom O.O
miből állnak napjaim?
Takarítok (=OO)
hátakkó. főzök.
jajaaa nemisvolt olyanrosz a hétvége, sőőt (L)
Voltunk Mohaneddel chászkálni. Voltunk Ikeáába XDD nemtudtam h olyan raj az a hely =OO
vettem ott ilyen hülye halassalit. Oishii~~
Beszélgettünk sokat. nagyonbírom a társaságát =D
Aztán hazajöttek muttiék O_O....takarítok, takarítok, főzök...anya mondja megáll a koszban a kecó -.- (mondom nemáá baszki egészhétvégén dzsuváztam a kérót =OO)
Vettem 2 új cipőt. ANNYIRAJÓ H BELEHALOOK~~~
Egy ilyen deszkásat.
meg egy bélelt tornacipő. imádoom *-*

Hátőő...rajzoltam egy nagyonszépet. egy seit. hájdihájdi büszkevagyokmagamra hejj...
Hűm. pénteken leszmég érdekesebb progim. Szendyvel going to plaza Szentszar. (i hare arénapláza, deőmég nemvoltott ._.)

Akkorrlesz egy részletesebb ilyen bizibodzsó.

puszee: ÉN =D

uI: ledzsen néktek zsene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése