2010. november 9., kedd

panelkocka és kígyómintás cicanaci

nacséé <3

Ma voltam a Zrínyi Gimnáziumban nyílt napon. Első benyomás...háát =O...
nemistudom.

Elsőnek Tsukival beaszalódtunk abba a mini fizika terembe, végighallgattuk az előadást. Mitnemondjak, rohadtnagy a követelmény ._.

Az ő kérésére angolra ültünk be, ismét kaptunk kicsi kis cetliket. A szünetben leültünk a hallba...HÁÁÁT...
Mindenfele kis plázaribik meg smárolnak meg ilyesmi...úgy éreztem magam mint egy jenki középsulibaa O_O
Persze láttam egykét jobb arcot, enyhénszólva felüdülés volt a szememnek és a fülemnek.

A büfés srác kedves =3

Szal. Csücsültünk az angolon. Volt velem szembe egy annyira inritáló csaj OO...(ilyen kis pink plázapicsa feeling. ~_~)
Az óra annyira unalmas volt h kicsírázott a seggem. Kis móka volt azomban h a meruruki beleszóólt xD

Ezután próbáltunk beülni oroszra. Sajna azonban nemvolt óra. káár TT
Bementünk igazolást kérni. Röhögtek a nevemen ~____~
aztán...
JÖTT A POKOL!!
azt hittem kiugrik a szemgolyóm!!! O_O
egy kurvanagy zsidó holokauszt emlék...
baszki ha idefogok járni annak a képnek lőttek. ezt előre megmondoom.

Hát, most értem haza de mindjárt megyek is előkészre. a faszomat kell ennyit eljárkálnii~

Pusze: ÉN =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése