2010. október 24., vasárnap

bulijelentés

gyermekeiim ._____.
én meghalook~~
EZ ROHADJÓVOOLT XDDD

bővebben.
a szombatom egy Jobbikos 23.ai ünnepséggel kezdődött. Apával mentünk, nagyon tetszett, főleg a példaképem, Morvai Krisztina beszéde =)
Kaptam aputól egy Magyarországos sálat^^

De az élet csak este 6 után indult be...
UGYANIS MEGÉRKEZDTEM A BULIRA.
Vivientől már megint megijedtem...az a csajzat úgy fel tud öltözködni X'D...
miiind1.
Spongyabob éneklés peersze h nem maradt L^^.
Tánciztuunk. Húú nagyonjóvolt, Vivivel versenyeztünk, és nyerteem <3333
háháá lealáztaam (H)
aztán az elmaradhatatlan üvegezés. TESZENTJÓÉG NAGYONBETEGVOOLT X'D...
énmegszandi. sangria. KÉÉSZ XDDD
Volt soksok pirózás. húhúú...

Jajmeg annyit szenvedtünk:
- Vajk az utolsó órákban magával üvegezett.
- Geri a padon fetrengett.
- Marcee az asztalon fetrengett.
- Szandi befosott a kezemtől (hülyültünk sötétben és szandi fél az ilyenektől xD)
- Timi nemtom mitcsinált. ^^'
- Vivien Vajk popóját stírölte. asszem.
- Réka dunsztomnincs mitcsinált.
- Énpedig szenvedtem a másik padon fetrengve, h éhesvagyok, álmosvagyok, asoum vagyok, és befagy a seggem.

Húú kimentünk hitázni is. Aztán dumáltunk horrorról. osztályról. ki hogy akar táncolni. Jaés csajos pletykákba is kezdtünk, naná.
Jóvolt, 10 percenként rohantam ki pipilni, méghozzá a garázs elé. és ottmaradt a nyoma^^'
Miind1.

Énvoltam az egyetlen aki tudott másfél órát aludni.^^
Aztán hülyültünk Réku szobájában a Köli és a Vajk nevű plüssökkel.
jaés megszerveztünk az előadást.
Ilyen sztááros izéleesz de jólesz *-*
Énleszek Lindsay Lohan *o*

Aztán szórakáztunk a fényképezővel. Meg végignéztük az egész estét. OO
Volt fincsi bundáskenyéér. Köszi Erikaa *-*

Hátőő. végeredményre valaki kiváncsi^^?
Hőemelkedés. Elment a hangom. Elaludtam a nyakam.(és mindjárt leesik róla a fejem)

Nacséé^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése