2010. november 4., csütörtök

unatkozik. fejre is állhatna de inkább blogot ír^^

nacséé <3
szal unatkozom. Miről meséljek?
olyan 8 óra múlva tal Szendyvel és going to ArénaPláza.
Egész idáig szerepeztünk Cicával. Abdapapájaaa (L)
Van 1 kis rajzoláskodhatnékom. Csak az a baj h aludnom kéne csak nemalszom deakkor nemtudok felkelni akkor az az énbajom lesz és leleszek szidva meg minden és én nemakarom hogy leszidjanak mert világbéke és szeretkezz ne háborúzz van amit ugyebár mindenki lájkol kivéve az az idősnéni aki engem szuggerál a távcsövén keresztül és le sem vesz rólam a szemét ami persze engem idegesít meg zavaris mert ugyebár nemszeretjük ha bámulnak minket. Tömören^^

szerintem télleg tépnem kéne aludnii ~___~

*naná h még megnézi facebookot* *ilyenkor csak egy Dona Yung nevű ismerős van fenn aki ugye Tokyoban lakik és ott fényes nappalvan. dejóneki -_-*

*fújja az üveget*
*lerakja*
*befejeli a klaviatúrát*
*fájneki*
*ezért felkel*
*lebassza a földre az üveget*
*és kijelenti: megkívántam a bundáskenyeret.*
szóval megyek álmomba bundáskenyeret enni. tsőő~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése