2010. november 14., vasárnap

úgy az egész hét

nacséé <3

Úgy...semmire nem emlékszem a hétből. nemisbaj XDD
A szombatra raknám úgyis a hangsúlyt.
Voltunk árkádolni, jóóvolt *-*
Jött Ádám is. lájkoljuuuk =D
Vettem egy kurvajó tágit. Imádoom *----*
Jameg olyan szemüveget vettem...kihaloktőllleee *o*
Megyünk a sukárbaa XD
Bennt is kicsit lézengtünk. fúú a boltba olyan két picsavolt az eladó ~___~ ott szidalmazták a VK-s srácokat, azthittemlefejelemőketrohadtpicsááák O_O
rékától annyi kölcsönt kaptaam~ vissza fizetem neki kedden. (L)

KIESETT A NONSTOP!! T________T

mainap. TÉTELÍRÁS. agyfasztakpokmindjáárt ~_~
majdnemhogy 15 tétel frankón kész...plusz elvileg ma verset tanultam, de annyira szar az a vers h nem jegyeztem meg OO
najó. de =D

jelenleg NONSTOP-ot hallgatok, azt nemtudok linkelni...

cuppá: ÉN XD

3 megjegyzés:

  1. Te nyann, hogyan tudsz berakni fültágítót? mármint... Hogyan kell? :D (Hülyekérdések fevaaa, de én is szeretnék egyet. 4 miliset.*-*)

    VálaszTörlés
  2. szal béjbe. ez télleg nagyonhülyekérdés XD
    szal: elsőnek is kell egy füllyuk (ami ugye neked nincs)
    azt várod szépen h begyógyuljon.
    vegyél 1. körben is sok lógosfülbit. a legolcsóbb is megteszi.
    azokat lassanként belerakod, félnaponta 1et, és bennehagyod.
    utána kiveszed őket, és veszel egy 2 milis tágit, lehetőleg ne kairkát. ez ilyen szadomazo játék...szal magadtól kell egyre nagyobb és nagyobb dolgokat a füledbe nyomni.
    kb ennyi^^

    VálaszTörlés