2010. november 25., csütörtök

Egy történelemkönyv, egy kebab és egy AMV

nacséé =3

Ihlet. Ez volt az a betegség, ami tegnap olyan mélységesen nyomasztott.
De megírtam!
Egy rövid kis drabble. Alig pár sor, jelentéktelennek tűnhet, de korántsem az.
Egy szerelmes, csalódott férfi gondolatai, amint álmai asszonya eltaszítja...amint valaki eltépi tőle...

Anime: Hetalia
Műfaj: Drabble, Romantikus, Sötét
Pár: HunXTurk
A történethez kapcsolható dal: /Temposhark - Not That Big/

"Nézem, ahogy az elhanyatlott nap a dombok háta mögött összeesik, majd bíborszín vérében elmúlik. A tölgyleveleket lágyan fújdogálja az őszi szellő. Vagyis azok maradványait. Ugyanis minden porig égett…
Miért lenne másé ez a táj? Ha egyszer az enyém nem lehet, ne legyen másé se! 
Mégis másé lesz. Mert a táj magától fog menni, és könyörögni Neki, hogy kebelezze be…
Elvégre ilyen a szerelem.
És én? Hol fogok maradni történelmedben? Majd annak idején néped gyermekei csak „Török Átokként” fognak ismerni a te dicső, büszke történelmedben?
Majd meglátod, még egyszer az én ajtómon fogsz kopogtatni segítségért azok ellen, akiket magadra fogsz uszítani! A te nagy, és becsületes szövetségesed ellen, a Habsburgok ellen. 
De akkor sem kell aggódnod. Én kedves mosollyal, szelíden foglak fogadni hajlékomban, és teljes lelkiismerettel fogok neked segíteni.
Elvégre ilyen a szerelem."

Akit érdekel, a mai nap a Merengőre is feltöltöttem, mint friss regisztrációm első terméke *-* Ha tagok vagytok, kritikát, kérlek küldjetek, ha viszont tudtok, itt blogon írjatok valamicskét, vagy akinek megvan msn-je, ott.

puszee: ÉN =D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése