2010. október 1., péntek

ÉS MÁR MEGINT IGAZAM VAN

nacséé <3 (annyira teccik ez a köszönés XD...)

Majinaap *.*
Iskola. UNALOM. Téll ma geciunalmas 1 napom volt...

1. napom volt EGÉSZ ÉLETEMBEN hogy menzán ettem. Olyan jóérzés volt megenniii x333....(leveske meg rántotthalacka meg rízs meg tartár meg tányér meg pohár meg tálcaa *.*)
Timire most gecire haragszom. Tegnap felpakolt facebookra olyan képeket rólam, amik köhöm...enyhén obszcén. Leszedettem vele, de nehezen szedte le. Osztán még neki állt feljebb =OOO

Persze aztán hepidééj *o*!!
Ugyanis mentünk a Telekibe az előkészítőre jelentkezni muterral. Hétfőn és kedden Budapestre fogok egész végig ingázni, matekra és magyarra.
De úgyvolt hogy törire is megyek, aztán nem mentem.
Eredmény?
POTON 20 000 FT *o*
Ésaazt mind elkölthettem még maa x333

Mire is?

Vettem egy kabátkát: Östeneem annyiraédes x3...ilyen buggyos az ujja, meg olyan mintha 1 szoknyácska lennee x3
Jameg MEGVETTEM ÉLETEM ELSŐ CICANACIJÁT!! meglepő nemdebáár =OO?
ilyen bársony, deam édes, csak még felső kellesz hozzá. Már rajtavagyok az ügyön ;D

most jelenleg Robert Shumanntól a Phantasietanze-ot hallgatom. Egyik kedvenc zongoradarabom^^

Pusza: ÉÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése