2010. október 8., péntek

2napost csúszást pótlok mostbee

nacséé <3

Gome, hogy nemírtam, de olyansok esemény volt h a blogírásra nemvolt időőm XD
Szerda: Vivivel jobban eldurvult a helyzet. Leszaroom =DD
az a csaj szervezkedik elleneem =OOO
hátőm volt ugye 6.-a, és volt ilyen előadás. azt megkellett nézni szal a tesi elmaradt.
DE!!!
Mivel mi a kicsikkel néztük (Zoobának volt valami dolga) ezért uccsó órán szabadfogivool =D
Mi szervezzük az okt.23.át. Kaptam egy szarásnyi verset O_O (végülis én állok elébe, szeretem a verseket x3 )
Aztán elmentem kajolni. Rékuval és Hachival kipletyóztuk magunkat. Aztán persze sprint volt matek előkészítőre, mert lekéstük XD
Hát, utána 2 órát várnom kellett a suliban. Kimentünk Szendyvel a hintákhoz, ami ugye illegáál :'D....
Aztán odajöttek a 6.b-sek. Aranyos gyerekeek~~
Az egyiknek olyan hangja van mint az Iszinek =OOO
Ott hintáztunk, meg lipityókáztuunk x3
Naszal. akkor volt fél négy.
Visszamentünk, mert jöttek a karbantartók, ott kiveltali? Bazséével XD
Adott Szendynek vadkendert XD
Aranyos gyerek, őtis lájkolom. Nemúgy mint a nővérét...

szal. most van 4 óra.
És fel kellett mennem a nyelvtan terembe, mert ugyebár segítek Zsóka néniéknek ilyen előadásban a szüreti bálban. Háát, állok elébe =D
Ésakkor...
Ott volt Vera is meg Gina is. akikről azhittem h bunkók, osztán kiderült h jóóarcok nagyon =D
Baaszki mitkell énekelnünk...pogipogii X'DDDD
Én meg a hiperaktív kiscsajszi meg szkanderozuunk meg összeesünk mert nemkapunk pogiit XD
Vicces egy napvége volt.
Persze a szolfézst kihagytam.
Nekiültem keményen az infótételnek ˙O˙
Negyed 11re kész is lettem XD

Szal ezvolt a szerda.

Csütörtök: Kurva álmosan ébredtem. De felébredtem XD
Sprint be suliba. matekóra unalmasan telt.
DE!
Hamég láttam rondáát...mivel ez egy blog nem fogom részletezni^^
Matek után természetesen infó. Csináltam Szendynek facebookot, sztem tökjó lett =D
Mucuusnak meg segítettem BuddyPoke-ot csnáálnii.
Azztán angol. UTÁLOM O___O
Már Kettel számolgattuk, mikorvan vége...
Jaigen: Ketnek gecijólett a hajaa =D
Mercuss, Nixi meg én pedig olyan táncokat lenyomtuunk XD
Wearelööw (L)

Osztán hazaértem. a zongorát kihagytam.

Spongyaboob buzulááás XDD
Olyat felvettem X'D...
Majd megmutizoom^^
éspersze most meg mavan. Ma megyünk Szendyvel Gödöllőre^^
Jóólesz, találkozom az öcsimmel és a másik Mucuskáámaal *o*

na akkor most befejezém, majd írockmég estee^^
Puszee: ÉN

/Jaéss: Powerman5000: Bombshell =D/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése