2010. szeptember 30., csütörtök

Wacsáut

nacséé <3

Felkeltem. Megfürödtem. és már sprinteltem is a suliba mert geci nagy késésben voltam O_O...
A pogi nagy sikert aratott, tényleg jó lett ;D (kivéve h a Nagypofájú kisasszonynak semmi sem jó ._.')
Az angol 1 katasztrófa. UUTÁLOM >.<
Képek ma sok sok kép =D...technika óra XD...
Ma készült az osztálytitkáros kép. Annyira ronda vagyok rajta te szent ég O_O...
Monnyuk Hachi is ronda a képeken ezaaz **

Úgy döntöttem, ellógok nyelvtan előkészítőről, szal egy kis időm maradt zongora előtt.
Úgy terveztem, csinálok mind a 4 semémhez 1 zenei albumot. Tökjóleesz, már el is kezdteem *.*. Jaés természetesen Pandacicájé lesz^^

Hát ennyi még a mainap. Jelenleg Kurt Riedertől a "A III. Birodalom Felemelkedése" című könyvet olvasom, és a Tokio Hoteltől a Pain of Love-ot hallgatom. (meglehet kövezni, ugyanis én a Tokio Hotel némely számait szeretem =D)

Puszeee: ÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése