2010. október 4., hétfő

Bajvan...naagyonnagy..

helósztok. (ezist utalás XD)

nagyonszarul vagyok...lelkileg.
Am a vasárnapra már nememlékszem, elfelejtettem írni bocsii ^^'
De a mainap...pokol..
részben persze.
Kezdjünk a jóval.
Voltam ma az előkészítőn^^ Megismertem két lányt, nagyon jófejek x3...névszerint Dorka, és nemtom.
Jóvolt a matekis: naaagyonarc a tanár XDD
Jöjjön a rosz.
Szal ma mindenki ellenem szerveszkedik...énvagyok a köcsög, a szemétláda, a faszfej, ilyesmi. Ezt különösen azmondja, akiért kurvasokat tettem már életében. Kezet kéne nekem csókolnia, annyi mindent tettem érte, de hátbatámadást és ellenem való szervezkedést kapok.
Mind1. meglehetett volna már szokni =DD..
szalmost fullszarvan meg depresszió

Deeemost megyek. Jelenleg a csöndet hallgatoom.

Pusze: ÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése