2010. október 2., szombat

Szombáát

nacséé <3

Ugyebár ma szombatvan. Így a suliba nemtörtént semmi.
Délelőtt főzőcskéztem. Palacsintaa, patlizsános ragú, rántotthusi, petrezsejmes krumpli, és grízgombóc^^
Délután bébicsőszködtem. Esztibabára vigyáztam, barbiztunk, legóztunk, póniztunk XDD..

Észrevettem, h én rohadt gyerekesvagyok =OO

Maugyebár a fél baráti gárdám ANIMECONON volt. És én nem mehetteeem T_T
Pandacicónak ezvolt az 1. conja. Szegényemnek balul sült el.
Rosának mgé nemtudom, amint feljön kifaggatom x3

Estevan: rákattantam az indiai zenéree XD

Ma jáccunk egy maratonit cicával, és kézpeljétek lefogom a nevemről a Cintiát vetetni, szal nemtudom milegyen annak a helyébe  XD

Holnap sztem nekiállok tételeket írni. Vaagy mgé nemistudom =O

Puszee: ÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése