2010. szeptember 28., kedd

genyaaaa *o*

*és megint pufit eszik. tényleg nem neki való a diéta XD*

nacséé x3

ÁÁÁ!! Ma nyíltnap volt.
Húú a suli nagyonáász...ilyen régies, de nagyonteccik. Sokanvoltunk. volt ilyen gagyi kis sorszámunk.
Volt 1 ilyen idegenzevetős srác, ő nagyon jóarc volt =D
Meg az idegenvezetőslányok is nagyon jóarcok voltak.
Taliztam Csengével, a régi osztálytársammal. Bazeg semmitse változott  oO
mind1.
Beültünk töriórára, ott megismerkedtem 1 fiúval. Kedvesvolt, elbeszélgettünk^^
Akarom mondani FIÚK...
TELEVAN HELYES FIÚVAL!!!! *-*
Bazeg és rengeteg a rasztaaaaa (L)(L)
és van 1 raszta kémiatanár is. AKAROOM *.* (najóezcsakvicc XD)
Utána beültünk nyelvtanórára is. dögunalmas az igazgatóhelyettees ._.
Deam a téma érdekes volt: a régi magyar nyelvjárások. maga a téma teccett ...csak a tanárnem x'D
Volt 1 meleg srác is. vagyis gondolom h meleg. vagyis gondolom h srác...nemtudom oO

De nagyonjóóvolt x3. De úgydöntöttem csak azután döntök amint a Berzsényit is megnézem. >.<
Hazafele ettem 2 pogit meg ittam kakaót.
Utána bementem a suliba, elvinni a pogi alapanyagait, Mucuska(a húgom) és Szendy (a menyem) a nyakambaugrottaak x3.
Kiderült, h matek előkészítő még aznap ._.
Szal még azzon maradni kellett. neembaj.túléltük^^

Ésmost ittvagyok, és ezt mind legépeltem nektek. Jelenleg Hayley Williamstől az Airplanest hallgatom.




Puszaaa: ÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése