2010. szeptember 27., hétfő

Békáspizzaháhá 2.

LESZAROOOM!!!

úgydöntöttem, leszarom a diétám, és énmost pufit fogok enni >.<

Mind1. Nacséé =D

A napom uncsivolt. Szokásos: barátok, jaés mindenkinek reklámoztam eme napló létrejöttét.
Jelenleg semmi sem dübörög a koponyámban, na mindjárt teszek róla h ez másképp legyen.
Mamár mindenki a Csapjad!-ot rapelte XD
Tervezzük spanokkal h a jövihét péntek pesten fog Ltellni. Eddigi szavazatok szerint 2 voks Árkád, 1 voks Gödör.
Miind1, a lényeg h szupernapnak nézünk elííbe *.*
Ma úgyfeltörte a Hellokittys csizma a láábamat T_T...Ezért le is húztam hachit 1 cipővel.

Jaaigen. Hátőő nekem van családom is.
Szeretném nektek a családomat bemutatniii^^
Szóóval nekem van 1 anyukám.
meg egy nagymamás.
és dédimamám is van.
van 2 tesóm.
az öcsémnek 1 felesége.
annak még 2 testvére.
van 1 gyerekem is.
sőőt még 1 unokám is.
Jóóneem =DD?

ÉÉs csak bőővül ez a sallád...(Ilovemyfamily X3)

/megjegyzésképp: ez a zöldalmás gumihódcsalád, és nem a Cintia családja. köszönjük./


Na puszpááás ;D: ÉN



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése