2010. szeptember 26., vasárnap

cséé

nacsééé <3

Elsőnek is üdvözlet eme kaotikus világban amit én, a zöldalmás gumihód alkotott^^
(Másodszor: tudtok még1 olyan idiótát, aki elnevezi magát Zöldalmás gumihódnak? sztem nem XD...)

éés holiskezdjem?^^

14 éves vagyok. Kedves. Szerény. És az egómsetúlnaagy =DD...
Igazi nevén nezevze Cintia. (ugyemijentréé -.-?)
Hátőő...nemvagyok valami magas, olyan 168cm körül. Testalkadilag..nos...hódfiling az megvagyon X'D...
Barna rövidhaj. Vörös frufru. Zöld szem, vagy zöldesbarna, fogalmamnincs...
Öltözködési stílusom pedig...hátő...sajátos^^ (v stílustalan O.O??) (najónem nagyoniss egyedi jelenségvagyokéén =D)

Hobbim jelenleg az animék. és a kedvencem a HETALIA *.*

Kicsit komolyabban: Legnagyobb álmom, hogy egyszer tehessek valamit a hazámért (ugyanis nagyon szeretem Magyarországot =D), hogy ne kelljen néznem azt ami továbbra is itt folyik...szóval egyrészről szeretnék olyan ember lenni, aki képviseli a nép akaratát.
Másrészről, mivel elég művész alkat vagyok, a művészettel is tenni szeretnék valamit ^^ (az én esetemben ez a zeneművészet)

Visszatérve a zenére...igeen, nagyon sablonos, de a lételemem. Kedvenc stílusaim szinte 10000%-osan elütnek egymástól. Naijen pl. a Visual Kei, Cybergoth, Folklór, a Vikingmetál, Jumpstyle, Punk, és az ilyen egyéb elvont zenék (a partyzene kilőve az szaar -_-)

Nagyon vonzódom a történelemhez, különösen a 2. Világháború témájához. Valamilyen szinten egyet is értek a nácizmussal, azzal a kivétellel, hogy nos...kurvára elbaszták =D

Előre kibocsátom, hogy az msn elérhetőségemet bárkinek megadom, aki szeretne velem beszélgetni (vagyiis értelmesnektaláál XD), aki az anyámig akar szidni, vagy miegyéb: crosspirate@gmail.com

jaés ezz az email címemis XD

Na puszaaa: ÉN XD

2 megjegyzés: