2010. szeptember 29., szerda

Pogiiii *.*

Nacséé <3

Mainap: GECIJÓÓÓÓÓH *____*
és miért?
Pogit sütöttünk a csajokkal ;D
De előtte persze napunk is volt. És jónapunk ;D
Ma a Vivi beöltözött boszinak...szerintem be se kellett volna öltöznie, anélkül is az =) Úgy megijedtem tőle h elseggeltem a lépcsőn XD Timi is be volt öltözve boszinak, róla kandi kamerás képeket csináltam matekon ;D
Az eredményhírdetés után pedig...nemtudtunk bemenni az öltözőbe öltözni XD
Naamind1.
Tesióra geccjóvolt XD - annyiképet csináltuunk XD - ésti, nemis gondoltam volna h ilyen jólnézekki XD

De a jó csak utána következett...

UGYANIS SÜTÖTTÜNK!! x3333

Méghozzá pogit. és sokat. és finomaat. Ittvolt Mercy Niki Réku Timcsi Szandy Klári Tsuki és én^^
Húú nagyokat hülyültünk, meg Réka hülye magánakciója..felkapta a parimat és ilyeszgetett meg késelt XD...
Megtaláltuk a testfestékemet, és kikentük egymáást XDD
Csináltunk olyan pikcsört amin virágokvagyuunk x333
Szal a nap naagyonjóvolt xD
Jelenleg Tsuki is itt ül. A családfát írjuk. Pusziltitekeeet =D

Pusza: ÉN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése