2011. március 16., szerda

úúúhhh~

na ez sem lesz egy bódog bejegyzés xD
nacsőő csak hogy le ne maradjon...
Azért mindíg kezdjük a jóval: Összejöttem 1 sráccal. Elég vadóc, és gyerekes, de szeretem =D
aztán nyíregyháza. ÉS LEMARADTAM A JOBBIKOS MÁRC15-RŐL, ÉS AZ ALVINRÓL T_____T
sajnálhattok. chh.
De már itthonvagyok, és szerencsésen elkaptam a 2 unokaöcsimtől a kórt...
Hányás, hasmenés, egyéb finomság.
Nagyba megyek kis szobába. szerintem az olvasók zöme tudja is miért =D.
Hát jó, végeztem. Akkor az eddig megszokottól jobban elkezdett kavarogni a gyomrom...
3
2
1
JÖNARÓKA!!
úgy odataccsoltam O__O...pedig én nemnagyon szoktam.
(Y)
Akkor szépen azt fel kellett takarítani. Eltüntettem a nyomokat, úgy ahogy, nyitottam ablakot is. Utána elmentem tusolni...
de anyám festményét is leokádtam O.O
nem tudom mit fog hozzá szólni...vagy hogy mit kerestem a mosókonyhában...(Y)
egyefene.

Wolf Katit küldjük Eurovíziósra. Hát, ez bennem vegyes érzelmeket kelt...
A nő hangja szuper! csak az a szám...ráadásul kevert nyelven O__O

(N)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése