2011. március 26., szombat

borsó-borsóó *-*

Nacsőő RE. =D

a végére egész jókis napom lett...
Úgy volt h ugye elmentem kézbesíteni a leveleket, amiket a 8.osoknak kell a mi sulinkban. De előtte átugrottam naná h Gináékhoz, és naná h kipróbálni a pici pömpiit *-*
mennyit szarakodtunk a szénnel isteneem X"DD
DE MEGÉRTEE *-*
tök jó a kicsike szeressük (L)
aztán elmentünk a leveleket kivinni.

- Kéépzeld van 1 veteményesem. Ma kellett a borsót elültetnem...remélem jó lesz.
- Hát, csak esni fog az eső...
- És akkor majd fejtünk borsó-borsóót :'D

na is innen jött a borsó-borsóó X"D
szakadtunk mint az állat...

aztán goingto haza. keresd meg fannika sims3-mát.
MIKRE NEM TALÁLTAM o___O
olyan őskori CD-kre h az nemigaz...
de épp azt hallgatom, élvezem :'D

szal hát ennyi volt a nap. aztán meglestem a kis drágaszágok fejét televisionbe...(VV4et néztem XD)
háát azok amit ott lecsapnak O__O
hamarosan poemán teljes valóvilág kielemzés!!
=3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése