2011. március 30., szerda

Héi, Dzsó! Vác áp, men? =D

Nacső.
katasztrófa. agyfasz. ENNYIRE MÉG NEM ÜLTETTEK FEL!! O__O

Szal ugye Bence én párocska. szombaton lesz 1 hónapja.
és mindig mondom neki, hogy mint a pároknak, néha össze kéne röffenni, nemde? ='D
hát szerinte nem :'DD
Történt ma az az eset, h mára ismételten 1 talit megdumáltunk. 5re, a buborék elé.
Hát tök boldog voltam, engem ilyen dolgokkal hamar fel lehet boldogítani =3
éshát...
Nap végén közölte h méégse mer neki szobafogsága van meer h ő kibaszott otthon 3 ablakot.
Mondom rendben, nem emózunk, ha nem, nem.
de előtte felajánlottam h oks akkor én megyek oda.

És hát akkor tengettem magam abba a hitbe, h rendben ebből ma se lesz semmi...
AZOMBAN.
baszki. jövök le matekról, erre ő AZ ORROM ELŐTT A HAVERJÁVAL HÜLYÜL.
*headshot*
*anyááádat arc*
- Na bazmeg, ennyit a szobafogságodról...-és otthagytam a picsába.

ENNYI VOLT GYEREKEK.
kajra dobom.
AZ ÉN IDEGEIMMEL SENKI NEM FOG JÁTSZADOZNI!! -.-

szal ennyi volt a nap =D
színjátszót elbasszák a kicsik.
a matek elbassza az agyam és nem fog maradni vérplazmám mert elpárolog.

a dühtől.
=D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése