2011. március 23., szerda

leszarom tabletta.

Éés megszereztem *--*
vagyis pontosítva elérkeztem arra a pontra h leszarom. Gyakorlatilag mindent és mindenkit.

hátakkor: Hányingerem van folyamatosan. Fogytam 5 kilót, ami lehet h nagyon zsír, de momentán azért mert nem eszem normálisan...alig iszom. Fáradt vagyok, szarul teljesítek a suliban. Fontolgatom az éhség sztrájkot és a vagdosást.
DE
EZT
MIND
LESZAROM :'DD
annyira nem tud érdekelni az állapotom, hogy az fájdalmas...
Egyre többen elfordulnak tőlem. Egyre jobban rászokon a cigire.
Folyamatosan verset írok...(erre kellett a PoemaCrux: mentálhigéné =D)
szal...káosz =D

de nem érdekel.
ne szólj hozzám, hagyj békén, hagyj...
Bence is minden talit lemond. Belőle is elegemvan...

Mind1. Jó ezt ide kiírni :D

1 megjegyzés:

  1. Meg mersz halni, én utánad megyek, és felvágom az ereidet, hogy anti-halj, azaz visszagyere ide! n
    Nem szabad! nem hagyom, hogy vagdosd magad!

    VálaszTörlés