2011. március 26., szombat

nocomment.

Nacsőő.
annyira elegem van jóédes Sátánom annyira...
szal. Úgy kezdődött h ugye előzmény depresszió.
És...a pszichiáter azt tanácsolta, mondjam meg kerekperec mindenkinek, mi vele a bajom. Én el is kezdtem...Szendynél.
Azomban ő korántsem reagált erre emberien.
Fogta magát és besértődött.
PONT Ő??
a rák essen már belé.
Fáj neki h őszinte vagyok?? úgylátszik nagyon fájhat...és még ő sír h én nem vagyok a jó bnő??
pont ettől féltem...tökre megjósoltam. Ezért sem mondtam neki semmit se soha.
hát.
BAZMEG.

azért volt ennek a napnak szép oldala is :'D
Dóval mentünk pipázni. Tök jó volt Rauchon...szép rét, orkánerejű szél, mikell még? =D
Fejem kocc a betomba X"DD

- Ismered az Evanescene-t?
- Na, olyat még nem szívtam...
- X'DD

nekem az Evanescene úgy ejtődik h (sry XD) ivönöszkín. Neki ivönöszensz.
ebből volt a félreértés, én részemről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése