2011. január 9., vasárnap

übermegagigáászr

nacsé =D

úgy indult, hogy felkeltem. Kilakkoztam a körmeim, naná h zöldalmaszínre (H), és végighallgattam ahogy apám öngyilkos akar lenni. XD
Aztán goingo meghalgatáás *---------*
De elsőnek kínaji shukárshop. Elvoltunk, Réku XDD...
Aztán oda is értünk a meghallgatásra ^^
Aztmondták szép a hangom, és jó a ritmus érzékem. ÍGY BEVÁLASZTOTTAK. =DDD
aztán ezt az örömöt meg is ünnepeltük. Egy agyonjegezett kóla, és egy farmburgi mellett. =D
Júúúj matriczaa XD ilyen megaagyaas. *-*
Meg helyes srác a sorban *o*
Camoláás XDD
tiszta jóvolt =D
Mi színű társasház. És rooohadt helyes raszta a buszmegbe *o*

Odajön hozzám egy cigány kóódusasszony, hogy adjak már neki 300ft-ot kifizetni a gyógyszert. Jó adok. mondja devárjak cigire is köll pénz...mondom adok akkor ha adsz két szál cigit. Jó adott. BASZKI LEHÚZOTT 800FT-AL!!!!
ajóédesanyádat te szopós ***********.
>_<

Júúj busz beteg volt X"DD...ülünk én meg réka, csaj hátunk mögött: te hülye bazdmeg háá mitképzelsz bazmeg az anyád bazmeg...
és elkezdtük számolni h hányszor bazmegolnak.
10 perc alatt 50szer!!!
de tényleg!!!
O_O

a buszról röhögve szédelegtünk le XD

Na ez volt a napom érdekesebb része. utána jött csak a feketeleves ~_~
anyámmal jól összevesztem. De ha baszki nemtud megérteni SOHA...
jómind1.
Dokuval kb úgy mindent megbeszéltünk. remélem jó is sül ki belőle...

ÚJ SEME!!!
Adolf Tussaud néven =DD
egy baszott helyes vámpír, aki rideg mint a jégcsap, de ha a szerelméről van szó úgy kapcsol mint Sei. Imádós *-*

hát, köbö ez volt. XD
Ma pedig egyenlőre csak hambit cisnáltunk ebédre nyammnyamm *w*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése