2011. január 1., szombat

BUÉK

ez...fájdalmaas X"D
de kurvajóvolt =DD

úgyindult a dec.31-em h takarítottam. Olyan fél négyig. aztán öltöztünk, kiraktuk a kaját ésmár indult is a show.
Elsőnek klári jött, aztán réku. Timiék elé kimentünk, mert tetülassúak voltam XDD
naaagdyóndurvavolt X"DD
Videók, képek, világítós szívószál meg Buliszervíz ** Hülye szemüveg és petárda =D
jameg a dudák. Elmaradhatatlan =DD
Éjfélig lazán bírtuk. Kinyitottunk 2 üveg törleyt, újévi fogadalmak, de úgy belekoryoltam a pezsgőbe h szendyre köptem XD
Tánciztunk a seprűkkel. de egyet facebookoztunk is Xd
Klárival megfüveztük a dudákat. X"D
Hachi fodrászkodott.
Réka evett és ez mind megis van örökítve. LOL.

Olyan 3 fele pipáztunk, mit ne mondjak elég érdekes dohánnyal.
LOL.
aztán megint film, persze ezen már bebóboskoltunk XD
olyan félhét fele pakoltunk fel a nappaliba ott traccsparty.
És dálután kettőkor álomba zuhanva és nyáladzva csicsiztem. X"D

Hát kb ezvolt.

mentem volna Dokuékhoz is, de ez a csajos buli nekem bejövős volt =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése