2011. január 16., vasárnap

szülinap óó *o*

nacséé =D


Hát az úgy indult hogy reggelnagy vacilálással, de elmentem Ginával szenet venni. Aztán ajándékot. remélem örült neki ^_^
aztán kaeru. És hát ott katasztrófa hallod X"DD

*chipset akar sütni*
*nagyba süti, minden olajszagű*
*odaég a 3/4-e*
*kicseppen az olaj*
*kirakom tálba a megmaradt csipszet, evőpálcikával kivakarom a TEFLONT. -_-*
*a forró olajt visszaöntöm a helyére. az üveg elolvadt.*
*leveszi a gáztüzhely tetejét hogy el lehessen mosni. ezáltal leveri a tányért és csuron olaj-üveg-chipsz a padló*
*felszedegeti a megehető csipszet. eszi.*
*vérzik a szája merthogy kivágta az üveg*
*végén elmosogat az ablakot meg nyitvahagyja*

OLAJSZAGÚAN VÉRES SZÁJJAL ÉS AZ ABLAKOT TÁRVA NYIVTA HAGYVA MENTEM BULIZNI. okoos =D

de elindultam. és időben oda is értem. Onnan pedig irány bowlingoznii ^^
Nekem az volt az 1. alkalom h bowlingoztam. Naná h szarul ment XD
keménykedős kissrác, és merci a bowlingáász XD
David Guetta és Deszperádó. XDD

Majd visszamentünk Gináékhoz. Aanyira aranyos a nagymamája *---*
ott dobostortaevés. Majd beletört a fogunk, nembaaj XD
majd 1 óra várás a kajóra.
Tiszta kechup voltam és fűszeres krumpli. =O--
Nyomtuk a TCK-t mercivel (naná h abban énvagyok a jobb XD) Vera DmB *o* engem is megtanitott kicist =D
jameg shufflet is nyomtuk XD
Cziigánytááncz XDDD
kamerát jááték. hátazkész XD
Bakardi.
kamerás játék. gitárhiró.
és véégül nagy beszélgetés.

nagyonjó volt egyszóval (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése