2011. május 4., szerda

Önismeret kiskalapban 1.

Végül is, a Zöldalmás egy egyszerű blogocskából mentálhigénés szarrá alakult a tanév során.

régi bemutatkozásom:
"14 éves vagyok. Kedves. Szerény. És az egómsetúlnaagy =DD...
Igazi nevén nezevze Cintia. (ugyemijentréé -.-?)
Hátőő...nemvagyok valami magas, olyan 168cm körül. Testalkadilag..nos...hódfiling az megvagyon X'D... 
Barna rövidhaj. Vörös frufru. Zöld szem, vagy zöldesbarna, fogalmamnincs...
Öltözködési stílusom pedig...hátő...sajátos^^ (v stílustalan O.O??) (najónem nagyoniss egyedi jelenségvagyokéén =D)"

és most ez vagyok én:
Cyntie Dred, 15 éves. Magamat naívnak, kissé érzelgősnek, de becsületes, szókimondó embernek tartom. Sokan vélnek aranyosnak, és bennem van erősen a kétszinűség. Ez eléggé ellent mond az előzőnek említett becsületességgel, de inkább úgy fogalmaznék: Elvi kérdéseimben becsületes (magamról sosem hazudok), másokkal szemben néha gerinctelen és kétszinű. (ez inkább sajnos szerelmi kapcsolataimra jellemző, barátokat nem árulok el)
Magasságom 165 cm, testalkatom nem tartozik senkire.
Jelenleg félhosszú barna-platinaszőke hajam van, barnás kék szemem. 
Szeretem a divatot, szeretek öltözködni. Sokféle zenét szeretek, de inkább underground, vagy alter kategóriákban. Nem szeretem a pop-ot, rap-ből inkább az értelemmel rendelkező, találó háttérzenéjű darabokat értékelem.
Veszett őrületem a Hello Kitty. Rengeteg holmim Hello Kittys, és egyszerűen imádom *-*
Szeretem a történelmet, főleg a WW2-őt. Szeretem a japán kultúrát, és az animéket.


Lényegesen eltér, nemde? =)
Szerintem nem is a tartalomban, a formában van jelentős változás. A 2. bemutatkozásomra sokkal büszkébb vagyok =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése