2011. április 17., vasárnap

S végre van miről :'D

Nacsőő.
Elérkeztünk ahoz a ponthoz, ami után már van mit mesélnem :'D
Úgy indult, h köcsög angoltanár.
Köcsög minden.
az élet szar, de így szeretjük^^.
S tegnap valá Budapeste én és mohaned. És valá könyvtár, meg minden egyéb...és jónap volt :D
De ma *-*

Szal ma zúztam gödöllőre.
pff...zsír volt :DD Mennyi faszságot össze nem hordtunk...Fati Iszi köszi a fagyit (L)
Anni ree *-* szeretem azt a jányt.
Ja és persze Berci, aki miatt mentem.

Térjünk a kicsit komolyabb ügyekre.
Elkezdtem 1 számot írni. Végre rájöttem, mi is az én stílusom :D
Kicsit keleties hangzású, alteres vonal, de alá lesz dob meg gitár ^^
Még nem publikálom, egyenlőre, ahoz gitárost-dobost kéne találni, ja, és felénekelni. Ha minden frankó, ezzel indulok valami tehetségkutatón, hátha :'D
A címét árulhatom el csupán :D
NANANA.

ugye milyen sokatmondó? :D

Holnap tudni meg, vajon hova vettek fel O_O.
Holnapfele jön meg The Grenma pólóm *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése