2011. április 8., péntek

emlékezet-kiesés

csőő :3
tökre elfelejtettem ezen a héten írni. EZENNEL bepótlom :D
Hát. Hétfő-kedd: királyul megromlani látszott 1 kapcsolatom.
sikerült is =/
Szerdán pipa én Gina. úúhh beteg X'DDD...lehugyoztam a cipőm (Y).
csütörtök: nememlékszem :'D
péntek, alias ma:
Háát, eseménytelen az eleje. Dolgozat. Hogy szopjanak lovat.
Zsóófii *-* öribari (L)
Szendy aszsonykám. öribari tetkóó :'D
aztáán: Cipősutca, Bandi :D
és itthon re.
gyors kaja mert megyek PIPÁZNII xD: Gabi Vera Gina Mercuss én :'D
szakadás 10 000...nagy faszságok kibeszélése. Döglött macska, forgolódás meg Gabi kizárta a csajokat :'D kiv engem, mert pipáztam és szartam le őket.
összessígíbe jónap.
KÖCÖSG DANI. PONT.

wonderlaand *-* raj kockulás 5 éves lányoknak.
rászoktam *-*

hát. kb ennyi. A többire kajak nem emlékszem =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése