2011. február 9., szerda

ha a lustaság fáájna...

nacsőő.

Ma öntörvényűen úgy döntöttem, nem megyek iskolába. :'D
Najó azért nem volt olyan öntörvényű...de csütörtökön ugye keringőzünk, és csak szerda 11-re volt időpont a fodrásznál.
Elég érdekes indok, nem?
De ha mondjuk nem írunk angol TZ-t, akkor az első 3 órámra bementem volna XD.
Nemizgat.
KAPTAM TIARÁÁT *_* annyira baba~~
Holnap keringős én kinnlesz a blogon. Várjátok csak *---*
júúj....-^_^-
Bencével egyre jobban alakul a dolgom. MÁRCSAK A VALENTINNAPI DOBOZT KELL SULIBA FELTÖRNÖM, H MEG NE KAPJA A LEVELEM. ~_~
bár aztmondta, tetszem neki X3...

jóóislenne *-*

Dokuval meg úgy vagyok, h egyszerűen már nem izgat. Tudja, kinek hazudjon =/
Bár most sajnos szerintem Deko is meg fog utálni, aminek egyáltalán nem örülnék...de ez van.
A cél szentesíti az ezközt: Ha valakit le akarok koptatni, akkor azt le is fogom^^

Na megyek a fodrászhooz XD
Jaés a zenéhez kellemes fültépődést.

-JÖVŐHÉTTŐL VIDEÓBLOGGAL FOGOK JELENTKEZNI, MINDEN HÓNAP
14.-ÉN, HAD' LEGYEN EL VELEM A NÉÉP~ azért olyan minőségben persze, hogy ne kerüljek fel a napiszarra.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése